تصاویر بازديد نماينده ولي‌فقيه هرمزگان از زيارتگاه امامزاده سید محمود


به مناسبت ماه محرم‌الحرام، نماينده ولي‌فقيه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس از زيارتگاه امامزاده سيد محمود(ع) بازديد و مسائل و مشکلات اين مکان مقدس را بررسي کرد.

           

     

به گزارش روابط عمومي اداره کل تبليغات اسلامي هرمزگان، حجت‌الاسلام غلامعلي نعيم‌آبادي عصر سه‌شنبه 24 آذرماه سال1389در معيت حجت‌الاسلام عبادي مديرکل اوقاف و امور خيريه استان، غلامرضانظرنژاد فرماندار رودان و حجت‌الاسلام محمد بني‌خزاعي سرپرست تبليغات اسلامي رودان از مکان زيارتگاه امامزاده سيد محمود(ع) بازديد و در جمع سوگواران و عزاداران حسيني حماسه بزرگ عاشورا را درس عبرتي براي مسلمين جهان خواند و افزود: نهضت عاشورا يادآور حماسه‌ها و ايثارگري‌هاي بزرگ‌مردان تاريخي بود که با خون خود درخت اسلام را آبياري کردند.

وي در خصوص گسترش و آباداني اين زيارت‌گاه مقدس گفت: بايد همه دست به دست هم دهيم و پشتکار و جديت تمام اين مکان مقدس را بازسازي و ايجاد اسکان براي زائران فراهم آوريم.

نعيم‌آبادي افزود:ساخت و گسترش اين مکان‌هاي مقدس بايد زمينه‌اي براي حضور بيشمار مردم علي‌الخصوص جوانان و نوجوانان باشد تا به نحوي شايسته برنامه‌هاي فرهنگي و ديني آن را گسترش دهند.

امام جمعه بندرعباس همت و تلاش مضاعف همگان را خواستار شد و گفت: به حمدالله با بازواني پرتوان اين مکان را به مکاني زيارتي، فرهنگي و ديني در آينده‌اي نه چندان دور تبديل خواهيم کرد.

منبع : امامزاده سید محمود

 

 



[ چهارشنبه 15 آبان 1392 ] [ 23:25 ] [ مرتضی ذاکری ]

مطالب مرتبط